Sent sidste år blev det klart, at Switch 2-versionen af Lego Batman: Legacy of the Dark Knight ville blive forsinket. Selvom det blev udgivet til PC, PlayStation 5 og Xbox Series S/X den 22. maj, blev det annonceret, at Switch 2-versionen ville komme senere på året.
I løbet af aftenen blev det endelig bekræftet, hvornår Switch 2-spillere får lov til at dykke ned i det, der måske er det bedste Lego-eventyr nogensinde, og en ny trailer (som du kan se nedenfor) afslører, at udgivelsesdatoen er den 18. september, og forudbestillinger allerede er i fuld gang.
Lego Batman: Legacy of the Dark Knight lanceres til Switch 2 i september
Originalquelle: www.gamereactor.dk →